2012. január 1., vasárnap

1FT NMÁ Hppavilion dv6000 kis HIBÁS!!!!!! 1FT NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

Sziasztok, köszi hogy benéztél! Eladóvá vált a Hp notebook-om. Hibásnak hírdetem. leírom a hibáit:
Felülete enyhén karcos, nem annyira lehet látni.
A legfelső érintős gombok nem működnek, ez egy 4000 forintos kábel hiánya okozza. Mikor vittem szervízbe több mint 45000 forintot költöttem rá, egész északi híd csere plusz kábel csere, csak már a felső sorra nem jutott pénz, szoval ennyit csináltak meg.
A DVD olvaso mintha nem működne.
A töltő kábelének a végén kontakt hibás. Ez is néhány ezer forintos probléma. A billentyűzet F4-es gombja kipattant. nemtudom visszailleszteni, csak félig...
Jobb felül egy csavart nem csavartak be, és mivel nincs olyan csavarom ezért nemtudom visszacsavarni.
A hibákat még az elején letisztáztam most jönnek a pozitívumai.
Baromi jol összerakott kis gép, mivel a szervízben jol átnézték, pláne ennyi pénzért.  
2x512 mb DDR II-es ram
80 gb winchester.
1, 8 ghz Dualcore proci. a videokártya nemtudom milyen típusu, de win7-en ha még veszel bele egy kis ramot, mindent elvisz. Xp-n már ennyi rammal is jol repül : ) 
Az aksija full erőműként egy órát bír, energia takarékosan kb 2, 5 órát.
billentyűzete angol, de lehet rá venni 500 forintért foilát,
webcam is van benne, illetve 2 microfon. Nagyon jo kis gép. A hibákat leírtam, tehát nem zsákba macska. Nekem rengeteg pénzbe volt eddig. Csere is érdekel, bármid van! Köszi szépen. Ja és utánvét nincs!
képet rakok ha valakit érdekel u. i.: kép nem eredeti, ha valakit érdekel akkor töltök fel képet. Csere is akár!!!!! !


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-01 17:20
. 1FT NMÁ Hppavilion dv6000 kis HIBÁS!!!!!! 1FT NMÁ - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése