2012. január 6., péntek

Dell Latitude C840 - 768 MB RAM - Jelenlegi ára: 16 000 Ft


Eladó egy Dell Latitude C840 típusú laptop.
Sokáig használtam teljes megelégedettséggel, de amióta újabb került a házhoz, azóta kihasználatlanul áll, ezért döntöttem az eladás mellett (bár a billentyűzetén való gépelés élményét még mindig visszasírom).
A laptop az eredeti 256 MB RAM mellé kapott még 512 MB-ot, így jóval nagyobb hatásfokkal képes egyidejűleg több programot is futtatni. Én Windows XP-vel használtam, teljesítménybeli gond nem volt vele, bár természetesen a mai gépekkel nem veszi föl a versenyt. A benne található 32 MB-os NVIDIA 3D grafikus kártyának, illetve a nagyfelbontású kijelzőnek köszönhetően még komolyabb grafikai alkalmazások futtatására is lehetőséget nyújt.
A nálam töltött idő alatt a laptopot egy DVD íróval bővítettem, de az eredeti CD írót, tápegységet, valamint egy táskát és egy PS/2 portra dugható optikai egeret is adok hozzá.  
A laptop jellemzői:
- Processzor: Pentium 4 Mobile
- Memória: 768 MB
- HDD: 40 GB
- Kijelző: 14, 9" (1600*1200)
- DVD R/W
- A billentyűzet föl van matricázva a magyar karakterekkel
Hibalista:
Nagyjából 2 éve meghibásodott a tápegység, így vásároltam hozzá egy utángyártottat (a képen ez látszik), amellyel tökéletesen működik. Sajnos az álldogálás következményeképpen meghibásodott az amúgy strapabíró akkumulátor, így egy percet sem bír már, illetve valami rejtélyes oknál fogva a hangkártyát sem ismeri föl a rendszer, tehát a saját hangszóróin nem ad hangot. (Utóbbi problémát én egy 1500 Ft-os USB-s hangkártyával és egy hangszóró párral orvosoltam).  
Összefoglalva internetezésre, illetve nagyobb képfelületet igénylő munkákra ajánlom a laptopot, amennyiben egy olcsó, de megbízható munkaeszközre van szükség. Mérete, illetve súlya miatt nem javaslom az elsősorban internetkávézóban internetezőknek, inkább otthonra az íróasztalra!
Személyes átvétel esetén természetesen kipróbálási garancia jár hozzá, ezt postai küldeményként vagy futárral történő kézbesítéskor csak úgy tudom vállalni, ha a vevő az eredeti állapotában, saját költségén juttatja vissza a terméket!
Postai küldemény választása esetén sima levélként, ajánlottan adom föl a terméket.
Ha ez az aukció tetszett, kérlek tekintsd meg a többit is, ITT!
Ha kérdés merülne fel a termékkel kapcsolatban, akkor tedd föl bátran, megpróbálok gyorsan és pontosan válaszolni!
Kellemes licitálást kívánok!



Jelenlegi ára: 16 000 Ft

Az aukció vége: 2012-01-07 13:14
. Dell Latitude C840 - 768 MB RAM - Jelenlegi ára: 16 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése