2012. január 11., szerda

műanyag, fűzős korcsolya (39) szuper áron!!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Most csapj le rá!!!
Remélhetőleg idén sem maradnak el a fagyos napok, így érdemes készülni hogy mire beköszönt a zimankó, már indulhass is a jégre!
Eladó ez a nem keveset használt, de elég jó állapotban lévő kori. Én síbörzén vettem pár éve, azóta csak néhányszor használtam (max 10-15 alkalommal). Maximálisan stabilan tartja mind a lábfejet, mind a bokát.  Belső talp  kb 26-26, 5cm.
Külseje műanyag, fűzős (ez utóbbira ráfér egy mosás), és egy élezés sem árt, bár én még így simán használhatónak tartom.  
Elég karcos kívülről, de maga a műanyag nem törött, így egy hobbikorisnak (mint én) tökéletesen jó lehet. Apró sérülést még találtam rajta, a bokánál a bélés egy pici darabon felfejtődött, de ez senkit ne riasszon vissza, nekem pl eddig fel sem tűnt (fényképeztem). A cipő nyelvénél is felvált kicsit a szivacs, simán megragasztható, de én ezzel a szexepillel is remekül használtam.
Szóval ha ezen tulajdonságok mellett is szeretni tudnád ezt a helyes kis darabot, ne habozz, licitálj!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-01-15 18:25
. műanyag, fűzős korcsolya (39) szuper áron!!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése